Søg i denne blog

mandag den 1. august 2011

Angreb på 911Truth bevægelsen

Hej alle.

Som opfølgning på Ny dansk hjemmeside afslører sandheden om 11. september kan jeg oplyse at BBC også er på vej med en ny ”debunking” dokumentar serie vedr. 11. september. BBC har i den forbindelse gjort et scoop, ved at rekruttere Charlie Veitch (grundlægger af den britiske bevægelse ”The Love Police”). Det er lykkes BBC at få Charlie Veitch til at gå fra at tordne mod den officielle forklaring på 9/11, til nu at kalde de mennesker der sætter spørgsmålstegn ved forklaringen, for paranoide kult-dyrkere.

Titlen på serien er: ”9/11 Conspiracy Road Trip”. Ret meget mere om denne serie ved jeg faktisk ikke, men jeg er ikke i tvivl om at formålet med den er, at latterliggøre 911Truth, vildlede ved at fremhæve de mere absurde påstande, lyve når det er nødvendigt og til sidst at benytte følelsesladede scener med ofrenes efterladte.

Her er et par links vedr. Charlie Veitch´s flip flop.

  

http://www.youtube.com/watch?v=GAjS9EdEW3s






-----------------------

Vedr. den nye danske ”debunking” side http://911facts.dk/ , betragter jeg bestemt også den som et forsøg på at vildlede og forvirre mennesker som endnu ikke har sat sig ind i begivenheden. Jeg har ikke selv fået læst alle påstandene på siden endnu, men jeg er ikke i tvivl om, at skeptikernes påstande fordrejes og/eller ignoreres. Desuden bruges der på siden meget krudt på at angribe I11Time.

Disse er formentlig næppe de sidste angreb på 911Truth bevægelsen. I forbindelse med 10 års dagen på begivenheden er jeg sikker på, at TPTB vil gå meget langt for at gøre det endnu mere socialt uacceptabelt at tvivle på den officielle forklaring.


Det var alt fra mig
Stay Strong!

Henrik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar