Søg i denne blog

mandag den 10. januar 2011

DK og Dupont

Jeg har lige læst det her og blev godt nok chokeret.

Man skal vide hvad det betyder for at forstå alvoren i denne nyhed.
DuPont er en mega US korporation, lige med Monsanto. Der findes enorm materiale på nettet om disse to, hvilke I kan let læs jer til.
Jeg er blevet opmærksom på, at DuPont tilhører en af disse familie. I denne artikel længere ned, kan man måske ikke satse på, at alt er sandt, dog giver det en pegefinger hvor er det vi befinder os bagved glansen og hyggen.
Den dag I kommer herover i næste uge, vil jeg fortælle noget om det her på en anden måde.
Det, det gør mig ked af er at vidne, hvordan DK langsom bliver solgt til udenlandske mega US virksomheder, og at se hvordan DK sammeslutter sig tilsyneladende kritikløs til Big AG, Big biotech osv...
Man skulle i bund og grund fordybbe sig i disse type informationer. Da jeg har på fornemmelsen at der findes meget mere i DK, som vi ikke bliver fortalt.
Ja, dette er ikke noget nyt. Og dette gælder allesteder på kloden.
 
 
 

 

DuPont offer lifts Danish food industry group Danisco shares http://www.earthtimes.org/articles/news/361518,industry-group-danisco-shares.html
 
DuPont bloodline
http://www.thewatcherfiles.com/bloodlines/dupont.htm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar