Søg i denne blog

mandag den 3. januar 2011

The cosmic serpent



 http://www.world-mysteries.com/newgw/cosmicserpent.htm
 
 

 

The Cosmic Serpent

by Jeremy Narby

©2007 All Rights Reserved.
 

The Cosmic Serpent by Jeremy Narby takes a serious look at how neurogenetic consciousness informs awareness, knowledge, symbolism and culture. His comparison of the ancient cosmic serpent myths to the genetic situation in every living cell reveals the immortal biomolecular wizard behind the curtain of everyday life. His anthropological study, ayahuasca experience and scientific speculations weave a tale of shamans who bring their consciousness down to molecular levels with sophisticated neurotransmitter potions in order to perceive information contained in the coherent visible light emitted by DNA.

 

.......................se linket for at læse videre

 

 

Så når jeg læser det her, det siger mig lidt mere om GMO faren, samt chemtrails evt. primært mål : dvs at  ødelægge vores DNA evner til at oversætte photons, lyset, lukke DNA tilgangen til højere/andre type informationer, dimensioner, endda consciousness. På en måde "makes sens" ift denne globale konspiration teori. Der handler først og fremmest til at holde/bevare konstant mennesker i lave vibrationer tilstand, låst fast i en 3 dimensionnelle verden, en meget begrænset dualistisk verdens opfattelse.

For mig dette fortæller mig en del. Derfor måske slangens symbolikken er så alment i alle jordens kulturer.

Jeg skal snart bestille bogen


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar